Hakkımda

12 Aralık 2015 Cumartesi

Baş Ağrısı, Migren = BANKACI


Merhaba Arkadaşlar;

Baş ağrısı toplumumuzda yaygın olarak görünen bir durum, ayrıca daha ileri düzeyde olan migren rahatsızlığı da çok sayıda insanımızda görünmekte ve yaşanmaktadır.

Özellikle stresli işler ile uğraşanlar bu ağrıları daha fazla yaşamaktadır.Hele bankacılar bu ağrıları fazlası ile yaşıyorlar.Ben de migren hastası olarak bu konuyu paylaşmak istedim.

6-7  yıldır migren olduğumu biliyor, doktor doktor gezip duruyorum, bir çok ilacı kullandım emarlar , filmler çektirdim, türlü ilaçlar kullandım.Netice de sen migren hastasısın, düzenli kaliteli yaşantın olacak, stresten uzak duracaksın, yediğin gıdalara dikkat edip , düzenli uyuyacaksın denip duruldu. Bunları elimden geldiği kadarı ile yapmaya çalıştım fakat nafile bir sonuca varamadım.Hatta bir prof. migren grip gibidir, tam olarak bu geçmez sadece ataklarını azaltabiliriz demişti hiç unutmam.

Tabi durum böyle olunca normal hastanelerden artık ümidim kesilir gibi oldu ve alternatif tıp yoluna başvurmayı denedim. Aynı zamanda Peygamberimizin de sünneti olan HACAMAT'ın migrene çok iyi geldiğini duyup okuyordum ancak çekiniyorum.

Geçtiğimiz haftalarda bir yakınımın da gittiği bir haccama gitmeye karar verdim ve korkularımı yenerek kafa bölgeme ve sırt bölgeme tek seanslık bir hacamat uygulaması yaptırdım.

Belki daha çok erken biliyorum ama 1 hafta da bile olumlu etkisinin olduğunu görmeye başladım.Gerçekten başınız devamlı ağrıyor, migreniniz var doktora gittiniz ve bir çözüm yoksa mutlaka tanıyıp bildiğiniz bir haccama gitmenizi tavsiye ederim.

Hele bir bankacı iseniz stresten uzak durmanızın imkanı yok o nedenle hacamatın diğer faydalarını da araştırarak uygulatmanızı öneririm.

Saygılarımla

Hiç yorum yok: