Hakkımda

23 Kasım 2015 Pazartesi

Blog Neden Yazılmalı? Blog Sizsiniz...


Merhaba Arkadaşlar;

Bende blog yazma işine kısa bir süre önce başladım.

Genel olarak itiraf etmek gerekirse ek bir kazanç elde edilir mi?Para kazanılır mı? düşüncesi ile yola koyuldum itiraf etmek gerekirse genel bakış açım buydu.

Ancak çok yeni olmama rağmen izlenimim şu şekilde değişti; aslında bildiğiniz veya takip ettiğiniz ya da zevk aldığınız bir konu üzerine bir blog oluşturduysanız ve bunu da hayata geçirdiyseniz, bu blogun size kısa sürede para sağlamasından çok diğer artılarını düşünmeniz yararlı olacaktır.

Kendimden örnek verecek olursak; ben bankacılığı gerek çalışanları gerekse müşterileri açısından ele alarak dilimin döndüğünce anlatmaya çalışıyorum.Buda bana kendi alanımda araştırma yapmaya, bildiğim konuları pekiştirmeye, bilmediklerimi de  okuyup öğrenmeye ve yorumlamama yardımcı oluyor.

Bunun yanı sıra , burada oluşturacağınız arşiv sizlerin ileride bırakacağınız güzel bir miras, yani bir iş görüşmesine gittiğiniz de CV'nize blogunuzun ismini yazdığınızda muhtemelen sizi mülakata çağıran kişi bu sayfayı inceleyecektir.Sayfanız güzel ve dolu olur ise muhtemelen bu size +1 kazandıracak ve biraz daha şansınız artacaktır.

Gerçekten de bu blog olayına sadece para kazanmak olarak değil, kişisel gelişiminiz açısından bakmanız sizin için çok daha faydalı olacaktır.

Ben kısa zamanda bunu fark ettim ve sizler ile de özellikle de böyle bir yola başvursam ne zamana kadar ne kazanırım diye düşünen arkadaşlara bu fikrimi iletmek istedim.Tercih her zaman sizin.

Saygılarımla

Hiç yorum yok: