Hakkımda

15 Kasım 2015 Pazar

KREDİ KARTI BAŞVURUSU




Merhaba Değerli Okurlar;

Bugün sizlere kredi kartı başvurusu yapılırken dikkat edilmesi gerek ve ince nüanslardan bahsedeceğim.

Biliyorum, bir çok banka zaten size geliyor veya alternatif kanallar ile başvurularınızı kolaylıkla alabiliyor ve sonuçlandırıyor.

Ancak bazı arkadaşlarımız kredi kartı almak için didinip duruyor, almak için banka banka geziyor.

Mesela ilk kart alırken bankalar biraz daha temkinli davranıyor veya geçmişte kart kullanmış ve ödemelerde sıkıntı olduğu için kartı kapanan kişilerin kart başvuruları olumsuz sonuçlanabiliyor.Ben bugün bu arkadaşlarımıza bir nebze yol göstermeye çalışacağım.

Bankalar genelde başvuru esnasında aşağıdaki evrakları kişilerden talep ediyor.

-Bankanın belli çerçeveler kapsamında oluşturduğu başvuru formu ve sözleşmesi
-Kimlik
-Gelir Belgesi
-Ek kazançlar var ise bunların belgeleri

Öncelikle başvuru alan kişiye tüm sorularını ve geçmişte yaşadığınız bankalardaki özel durumlardan bahsetmeniz faydalı olacaktır.Ayrıca istediğiniz limitleri ve varsa diğer bankalardaki kredi kart limitleriniz.

Eğer kullandığınız kredi veya kredi kartlarınız gecikmede ise mutlaka kart başvurunuz red olacaktır.Aynı şekilde son 5 yıl içinde Avukatlık-İdari takip duruma düştü iseniz gene başvurunuz red olacaktır.Ben ödedim ama derseniz eğer; sistemde ödemeniz görünüyor doğru fakat eskiye dönük karanlık listenizde görünür.Burada banka kendisini riske atıp kartı onaylayabilir yada ben bu riske girmek istemiyorum diyip otomatik olarak da red edebilir.Ayrıca devamlı çalıştığınız bankalarda ilişkileriniz iyi ve sizi tanıyıp güveniyorlarsa işiniz daha kolay olacaktır.

Eğer yeni iş hayatına atıldınız ve kart almak istiyorsanız da burada dikkat etmeniz gereken nokta aynı iş yerinde en az 6 ay çalışıyor olmanızdır.

Ayrıca aşağıdaki linkten başvuru için istifade edebilirsiniz.

http://www.hangisi.net/kredi-kartlari

Saygılarımla

Hiç yorum yok: