Hakkımda

7 Ocak 2017 Cumartesi

BANKACILIK YAPILIR MI?

Merhabalar;

Bankacılık,banka çalışanı olmak bazı insanların hayallerini süsler, şıkır şıkır giyimler, özel masan, çaycın, ilgin vs. vs....

Bundan bir kaç yıl öncesine dönüp baktığımda başlıktaki soruya BANKACILIK YAPILIR MI? Sorusuna 10 yıllık birikimin ardından hayır canım o strese dayanılmaz yapılacak iş değil derdim muhtemelen...

Bugün geldiğim noktada özel sektöre, ülkemizin içinde bulunduğu ekonomik duruma ve bankacılığın kurumsal yapısına baktığımda gerçekten ülkemizdeki bir çok iş kolundan ve sektörden daha güzel çalışan bankacılık sistemi yapılacak iştir arkadaşlar....

İnsana kurumsal kimlik kazandıran, çok yönlü sosyal ve ekonomik imkanlar sunan, kariyerinize ve iş hayatınıza çok fazla olumlu katkı sağlayan bu sektöre girme imkanınız var ise mutlaka bankacı olmaya çalışın derim.

Çünkü maaşınızı zammınız terfinizi özel sağlık sigortanızı itibarınızı hep kurur zamanında imkan sahibi olursunuz. İşin içine girdiğiniz de mutlaka zor yanlarının sizi zorlayan sıkan yanlarının olduğunu düşünüp, nereden bulaştım bıktım bu meslekten diyeceğiniz yanlar olacaktır. Ama unutmayın dışarda bir çok iş bu alandan çok daha amatör, zor ve imkanlar bakımından daha sığdır. Tecrübe ile sabittir ki ; kısaca özetle bankacılık zor olsa da memuriyet yapıcam ben ticarete atılmıycam esnaf olmayacağım diyorsanız girin bu mesleğe derim.

Hepinize başarılar dolu bir kariyer diliyorum. Herkesin gönlünce olur inşAllah...

Saygılarımla

Hiç yorum yok: