Hakkımda

9 Ocak 2017 Pazartesi

Dolar ve Euro Nereye Gidiyor...?

Merhabalar;

Yeni yılın ikinci haftasında dolar ve euro yönünü gene yukarıya dönmeye başladı hepinizin malumu...

Gelişen ülkeler de bu durum ciddi ekonomik sorunlara neden oluyor bu aşikar.. TL değer kaybediyor, ekonomistler endişe ile değerlendirmeler yapıyor...

Ben uzman bir ekonomist veya yorumcu olmadığım için.. sizlerin yorumlarını bu işten anlayıp sayfamı ziyaret edenlerin görüşlerini önemsediğimi belirtmek istiyorum.

Bu bağlamda özellikle yabancı para cinsinden borcu olan şahıs ve şirketlerin Allah yardımcıları olsun diyor, TL cinsinden iş yapanların borçlanmalarını TL cinsinden yapmasının mantıklı olacağını düşünüyorum.Ayrıca yeni ABD başkanı ve ekibinin de kurgularının netleşmemesi dünya genelinde kurları belirsizliğe sürüklüyor aşikar...

Ülkemiz insanı da bu konuda elinden geleni yapmaya çalışıyor, şahsen dolar almıyorum, ama almak zorunda olan insanları da anlamaya çalışıyorum.

Son söz mecbur kalmadıkça ithal edilen mallara rağbetin bu dönemde azaltılması, mümkünse yerli malların tercih edilmesinin faydalı olacağını belirtmek istiyorum.

Saygılarımla

Hiç yorum yok: