Hakkımda

16 Ocak 2017 Pazartesi

Vodafone Geçiş (Telefon İle)

Merhaba değerli okurlar;

Yaşadığım bir konuyu faydalı olur ümidi ile sizlerle paylaşmak istiyorum.

Uzunca bir süre internet kullanımı uygun olduğu için sahip olduğum hattın operatörünü, şehrin en işlek noktaların da bile görüşme sorunu çekim sıkıntısı yaşadığım için değiştirme kararı aldım, bunu yapmak için de bir türlü fırsatım olmadı, aslında biraz uğraştım hatta bir kaç bayiiye girip sordum ama net cevaplar alamadım, bir çoğu hemen ürünü satmanın derdindeydi yardımcı olmaktan çok....

Bu nedenlerden dolayı geçmek istediğim Vodafone çağrı merkezini arayıp, bilgi istedim, ayrıntıları ile paylaştılar ve makul gelen tarifeyi kabul ettiğimi dile getirdikten sonra , ben acaba beni hangi bayilerine yönlendirecek diye beklerken, istanbul içine bir günde hattınızı ve sözleşmenizi yolluyor, imzaları oradan alıp işleminizi yapıyor dediler, bu gerçekten güzel bir hizmet...

Ve beklenen gün geldi, yetkili kurye gelmeden kısa bir süre önce arayıp bilgi verdi, akabinde hattım ve sözleşme geldi imza atıp, kimliğimin görüntüsünü verdim. Şu sıralar hat geçiş işlemi yapılıyor.

Siz de hat değiştirmek istiyorsanız, bayi bayi dolaşıp, sormanıza gerek yok en tepeyi arayıp bu işi yaptırabiliyorsunuz hemde hiç zahmetsiz.

Saygılarımla

Hiç yorum yok: