Hakkımda

10 Ocak 2017 Salı

Blogger Kontrol ve Onay Denetimi

Merhabalar;

Bu sayfayı okuyor iseniz muhtemelen bloglar ve yazarları hakkında kısada olsa bilgi sahibi olduğunuzu düşünüyorum ve detaylarına girmiyorum.

Benim bugün paylaşmak istediğim konu aslında her blog sahibinin merak ettiği yada yaşadığı düşünceleri dile getirmek ve belkide yetkili olan kişilerin dikkatini çekmeye yönelik bir konudur.

Her blog yazmaya başlayan yada yazmak isteyen kişiler emeğinin karşılığını almak ister bu hem maddi hemde manevi, imkanlar dahilinde bilgi sahibi olup fırsatları değerlendirmek ister. Örneğin kişi mesleği ile ilgili bir blog kurdu ve bilgi birikimini paylaşıyorsa en azından bu sayfasının google de görünmesini ve iş ararken CV sinde etki edecek bir yapıya kavuşmak ister.

Gelelim anlatmak istediğim konuya, insanlar emek veriyor, uğraş gösteriyor, gerçekten de bilgisini birikimini tecrübesini yazıyor, ancak sayfanızın reklam alması ve onaylanması için google adsense yetkililerinin onaylamasını beklersiniz. Tabi konuda desteğiniz de yoksa defalarca başvuru yaparsınız. İşin özeti nedir? nasıl kolay yapılır tam anlamıyla bilinmiyor konular. Çünkü blog yazan herkes adsense konusunda bilgi sahibi değil amatörlük barındırır bazı bloglar. Lakin hevesi vardır!

Bu hevesi kırmamak adına onaylanması için gönderilen her talepte olumsuz dönüşte olabilir bunuda anlarım fakat , her blog yazarının anlayacağı dilde red sebebi açıklanmalı, ön onay istenmeli, hatta bu platformun gelişmesi adına başlarken belirli sürelerde canlı destek verilmeli diye düşünüyorum.

Yoksa her blog sahibi bir heves ile işe başlıyor,, beklentiler karşılıksız kalıncada web sayfası blog çöplüğüne dönüşüyor, kişinin hevesi kırılıyor.

Umarım bu yazımı yetkili bir kaç kişi okur ve eleştirel yaklaşıma bir çözüm bulma gayreti gösterir, şunuda belirteyim, bu işi ciddi anlamda takip ettiklerini mutlaka bir öneride bulunacaklarını biliyorum.

Not: Ben bazı sayfalarda önerileri okudum neler yapılacağını vs. ama işi daha basite indirğemek adına bu yazıyı kaleme aldım.

Saygılarımla

Hiç yorum yok: